I need you in my life, never want us to drift apart...



Jag är så rädd, att allt som vi har byggt upp tillsammans bara ska rasa, och aldrig mer kunna lagas.
Jag har aldrig träffat en sån fin person förut i mitt liv.
En person som jag kan dela precis allt med, som jag kan berätta allt till. Skulle kunna ringa mitt i natten om de har hänt nånting. Du visar verkligen att du bryr dig om mig, du visar att alla är värda att älskas, till och med jag.
För du är där när ingen ser mig, du är där när allt äe som svårast. Du lyfte upp mig och tog mig till en annan nivå. Jag var så djupt nere på botten, att allt kändes så hopplöst, livet var nästan slut. Du sträckte ut din hjälpande hand, och jag ångrar inte av hela mitt hjärta att jag tog den handen. För du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le. Du ger mig styrcka och mod att klara av vissa saker som är svåra och tunga. Jag behöver dig, och du har sagt att du behöver mig, att vi behöver varandra. Men jag är ändå rädd på nått sätt, att allt ska förstöras, att vi ska skiljas och gå varsin väg och aldrig mer mötas igen, aldrig mer vandra tillsammans.
Så jag säger bara, förlorar jag dig, så förlorar jag mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0