You doesn't care anyway so, what can I do?

Är det nån ide att fortsätta att leva i de här livet som jag lever i just nu?
Jag tror inte de...
Är så sjukt less, varför ska allt alltid blir likadant för mig, fast jag försöker göra annorlunda?
Vad ska man göra? Vad ska man säga?
Jag måste hitta modet till att våga ändra på saker och ting, jag tror jag sitter fast, och då väldigt fast!
Känns inte som om de finns en chans till att komma lös, men kan ju alltid prova som i alla andra år av försök och misslyckanden. jag vet inte, men jag tror nog inte på, life goes on längre. Det var ett förflutet motto, nu är de väl. ''Lev dagen som den sista, och ta vara på den för den kommer aldrig mer igen''

Dom runt omkring en säger alltid, det finns dom som har de värre. Visst, de gör de alltid, men vem säger vad som är värst egentligen då? Alla har de ju på olika sätt, jobbigt på olika sätt och bra på olika sätt. Så egentligen tycker jag inte att man kan säga att någon har de värre. Men men, livet blir ju vad man gör de till, och gör man ingen åt de så ska man inte klaga sen heller då va?

Allt som händer i ens liv, de är ju helt sjukt egenligen, jag menar. Tänk när man är typ 60år, hur mycket har man inte gått igenom då? Alla motgångar och medgångar som man tar med sig i livet och lär dom som kommer efter oss. Visst livet är en gåva, en vacker sådan, men den är sjukt svår att förstå sig på, väldigt svår!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta hota med livet och väx upp nån gång...!!!

2011-02-21 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0