Livet kan vara rätt tufft ändå,

tänk om ja faller för fel igen ja vill inte gå igenom  det igen.hur svårt ska de vara?`
en enda person. Lämnar jag världen inom kort då kan ni titta upp i sky där sitter
jag å ler å vakar över er..ja vandrar genom vatten å eld för er men vad får jag
tillbaka skulle ni offra det för mig? jag vet inte.!.. en som bryr sig om er
finns där alltid oavsett vad jag gör vart jag är så finns jag där
lägger allt annat åt sidan för att hjälpa min vän som behöver hjälp. skulle ni göra
det för mig? vad vet jag igentligen mera?
allt går i en ond cirkel igen. ja undrar starkt vart är mina vänner som fanns där
förr eller var de på låtsas? jag kanske inbillar mig för mkt. eller?.kanske det.
kan bara ni svara på.
Tänk om jag faller in i fel sak igen. Jag vill inte gå igenom samma det. Hur svårt ska de vara?
En enda person, en annan, men ändå samma som förr. Jag vandrar genom eld och vatten för er,
men vad får jag tillbaka, skulle ni offra det för mig samma som jag offrar för er? Det vet jag egentligen inte?
En som bryr sig om er, som finns för er alltid oavsett, vad ni gör, vad jag gör, var ni är, vart jag är, så finns alltid här.
Lägger allt annat åt sidan för att hjälpa mina vänner som behöver hjälp just nu.
Skulle ni göra samma för mig? Vad vet jag igentligen, känner mig så lost bara?
Allt går i en ond cirkel igen, precis som den innan. Just nu undrar jag starkt vilka som är mina vänner,
som fanns där förr eller var de också på låtsas?
Jag kanske inbillar mig för mycket, eller?
Kanske det, bara ni som kan svara på de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0