Starts of something new and one step at the time,

Dags  att börja blogg igen, för nu har de tagit så där onödigt lång tid igen sen jag skrev. Men nu ska jag skärpa mig, måste verkligen bli bättre på att skriva :)
Ja, som de ser ut just nu i mitt liv så är jag arbetslös och söker jobb. Men finns ju som inget att söka till. Men skickade iallafall iväg till Candyworld igår, så får väl se om de blir nåt av de, hoppas det iallfall. Hade ju som varit rätt skönt att fått jobb nångång i livet, eller vad tror ni?
Sen så bor jag ju med min sambo och hans dotter Saga, och hos oss rullar vardagen på som vanligt, saga till dagis och Andreas till jobbet och jag till soffan framför tvn :)
Annars har vi bara tittat på en större lägenhet, för vi kan inte bo i en 2a längre, börjar bli ganska litet, med tanke på att saga växer och behöver ett eget rum nu =)
Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, tyärr. Men ni kan ju gärna skriva vad ni tycker att jag ska skriva om, annars blir de bara sånna här tråkiga inlägg ;)

Kan då säga att jag saknar min mamma <3


Tjao,

Kommentarer
Postat av: carro

hej lisa snälla börja läsa min blogg brunetlina.blogspot.com



// carro

2011-10-05 @ 19:44:38
URL: http://brunetlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0