48 dagar kvar nu <3

Att blogga varje dag kanske blir lite långtråkigt med tanke på att jag är en sån där tråkis som bara går hemma och gör ingenting på dagarna. Rör mig som mest från soffan till kylen och tillbaka. Men är man arbetslös så finns det inte så mycket annat att göra...Och att gå på prommisar själv är väl kanske inte de roligaste, så om nån har lite att göra så hör av er så kan vi gå en sväng eller nå =)
Annars idag så har jag varit med min lilla mamma, fick lunch och sällskap, detär ju bättre än att bara sitta hemma i lägenheten och typ ruttna ;)
Nu är det inte så länge kvar tills lillskiten kommer <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för besöket! Kram

2012-08-20 @ 23:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0