Inget hänt ännu,

Var till barnmorskan igår, fått tid den 19/10 hos henne. Så har inte bäbis tittat ut innan dess så ska jag dit och sen skickar hon mig vidare till S-byn för ev igångsättning :/ Jag hoppas att h*n vill titta ut innan dess, så att vi slipper de :)
Börjar bara känna mig mer trött och tjock nu så och dagarna börjar kännas riktigt långa nu :/
Ååååh, less är bara förnamnet, har ju redan väntat i flera veckor på våran skatt åså ska jag gå över tiden också, vill ju ha bäbis här nu ju!!
Förlåt för att jag klagar, men att vänta på nå gott så får man faktiskt alltid vänta för länge, så de så!!

Hejs,


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Lisa! Vad kul att du ska få en liten bebba snart. Önskar dig lycka till på förlossningen! :)

2012-10-11 @ 15:15:25
URL: http://www.thelittleenginetatcould.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0