Snorig i näsan och blöta fötter

Förkylningen hann ikapp mig iallafall, så nu är jag snorig, ont i halsen och börjar bli hes. Så nu skulle det inte förvåna mig om liten får för sig att komma ut, då man har som minst prestationsförmåga :/ fast man kanske hittar energin iallafall, man får väl en sån där adrenalin kick?

Åså var det detta väder då också, blöta fötter och håret klistrar sig i ansiktet, precis som man får när man har nyduschat hår. Å droppar på glaset så man inte ser någonting alls, och ingen idé att torka bort de, för de kommer dit lila fort igen.
Men snart kommer vintern, och då blir man bara kall om fötterna, men har man bra skor så slipper man nog de ;)

Försöker annars på mig nå program hur man skapar en header, så ska fördjupa mig i de sen när jag kommer hem, så svårt ska de väl ändå inte vara :)

Nångång ska man väl lyckas,
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0