Umgänge,

Umgänges kretsen känns inte så stor alls, känns som att vi verkligen måste utvidga den.
Men vem ska man umgås med som har ett barn i typ 3års åldern, för känns ju inte så värst kul att åka till någon som bara 1 av oss får ut nånting av och 2 andra bara sitter och inte har något alls ut av de.

Menmen, kanske blir bättre sen när man börjar gå på mamma träffar åsånt, fast då var de ju gubben också...Hmm, svårt de där :/

Ajja, blir hemma denna kväll också, har varit så här några helger, är inte så roligt i längden om jag ska vara ärlig :/


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kan hitta på nåt om du vill :) och att du har barn gör absolut ingenting för du vet väl hur mycket jag älskar barn! :)

2012-09-22 @ 20:42:22
Postat av: Anncha

Ni är alltid välkommna hit om ni vill :)

2012-09-23 @ 13:17:08
Postat av: Emma

Jag umgås mer än gärna, Elias är ju någon månad äldre än eran och Alicia ett år äldre än Saga :)

2012-10-08 @ 18:35:36
Postat av: Anna

Hejsan, du får gärna komma till oss, min 2åring tycker om babysar :) Fadst först måste vi bli friska och lite ledigt från skolan. Och störst av allt din baby skall ju komma :)

2012-10-14 @ 15:11:53
URL: http://annasohana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0